Kontaktujte nás

Zákaznícky servis

Počas pracovných dní Pondelok - Štvrtok od 08:00 do 20:00, Piatok od 08:00 do 18:00

Dostupnosť zákazníckeho servisu počas Vianočných sviatkov:
24.12.2019 - nedostupné
25.12.2019 - nedostupné
26.12.2019 - nedostupné
31.12.2019 - 08:00 - 12:00
01.01.2020 - nedostupné
06.01.2020 - nedostupné

Kontrolným orgánom je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava

Kontakt pre obchodných partnerov

Marketing a PR

Často kladené otázky

  • Poukazy a konto

    • Kedy príde poukaz na e-mail?

      Poukaz obdržíte automaticky po pripísaní Vašej platby na náš účet. Pri platbe bankovým prevodom sa môže platba zo strany banky omeškať o jeden pracovný deň. Ak Vám poukaz neprišiel do 48 hodín a nenájdete ho ani v spamovom koši, prihláste sa do Vášho účtu na Boomer. Pokiať poukaz nenájdete ani v sekcii Poukazy vo Vašom účte na Boomer, kontaktujte nás cez online formulár alebo na podpora@boomer.sk. Do e-mailu prosím uveďte identifikačné údaje platby (variabilný symbol, dátum a čas platby).

    • Ako sa dostanem do môjho účtu, keď som sa neregistroval/a?

      Ku každej e-mailovej adrese, na ktorú je objednaný kupón, vznikne automaticky účet na stránke Boomer. Prihlasovacie údaje do účtu Vám boli odoslané na e-mail hneď po vytvorení objednávky. Pokiaľ ste tento e-mail vymazali, alebo Vám nebol z akéhokoľvek dôvodu doručený, nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je Vaša e-mailová adresa.

    • Zabudol/la som heslo do môjho konta, ako sa prihlásim?

      Nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je Vaša mailová adresa.

    • Kúpil som si poukaz – ako ho mám použiť?

      Každý poukaz má iný spôsob uplatnenia. Pri každej ponuke, a taktiež aj na poukaze v sekcii "Podmienky" je vždy popísaný spôsob použitia poukazu a dátum platnosti poukazu.

    • Môžem kúpiť poukaz aj pre niekoho iného ako darček?

      Áno. Pokiaľ chcete poukaz darovať, prihláste sa do Vášho účtu na Boomer, v sekcii Poukazy vyberte požadovaný kupón a kliknite na možnosť tlačenia poukazu. Vyberte si z motívov darčekových poukazov a pokračujte podľa inštrukcií.

  • Objednávka a platba

    • Ako môžem objednávku zaplatiť?

      Ponúkame bezpečnú platbu najobľúbenejšími platobnými možnosťami: platbu kartou, platbu prevodom alebo platbu cez internet banking ôsmych bánk: VÚB, Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit Bank, Poštová banka, OTP banka.

    • Omylom som zaslal/a inú sumu. Vadí to?

      Uhradená suma musí byť zhodná so sumou v objednávke. Pokiaľ ste zaslali vyššiu sumu, napíšte nám a vrátime Vám preplatok spolu s kupónom. Pokiaľ ste uhradili nižšiu sumu, celá platba Vám bude automaticky vrátená na váš bankový účet, o čom Vás budeme informovať - v tomto prípade je potrebné uhradiť objednávku ešte raz so správnou sumou, pokiaľ je zľava ešte aktívna.

    • Omylom som zaslal/a platbu so zlým variabilným symbolom, vadí to?

      Bohužial bez variabilného symbolu nevieme Vašu platbu identifikovať. K platbe s chybným variabilným symbolom sa nevygeneruje žiadny poukaz a peniaze Vám automaticky pošleme späť do 14 dní od konca predaja zľavy. Pokiaľ nás včas upozorníte na nesprávne zadaný variabilný symbol, Vašu platbu preveríme.

  • Reklamácie a stornovanie

    • Rozhodol som sa, že už nechcem zakúpený poukaz, môžem ho vrátiť?

      Poukaz je možné stornovať do 14 dní od jeho zakúpenia, pokiaľ ešte nebol použitý. Ak spĺňate lehotu, napíšte nám Vašu požiadavku z e-mailovej adresy na ktorú ste kupón objednali na adresu podpora@boomer.sk. Do e-mailu prosím uveďte číslo kupónu, ktorý si želáte stornovať a číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze.
      Po 14 dňoch už stornovanie kupónu nie je možné a odporúčame Vám pokúsiť sa dohodnúť priamo s poskytovateľom konkrétnej ponuky na alternatívnom riešení.
      Predovšetkým pri ponukách na ubytovanie odporúčame vykonať rezerváciu termínu čo najskôr po zakúpení poukazu.

    • Ak nie som s využitou ponukou spokojný, ako mám postupovať pri reklamácii?

      Reklamáciu je vždy potrebné podať priamo u samotného poskytovateľa služby alebo predajcu pri využití kupónu. Kontakt na poskytovateľa nájdete vždy na poukaze. Pokiaľ nebudete spokojný s priebehom a vybavením reklamácie, kontaktujte nás cez online formulár alebo na podpora@boomer.sk. Preveríme celú situáciu a priebeh reklamácie. V prípade, že je reklamácia opodstatnená, zriadime nápravu.

    • Čo keď nestihnem využiť poukaz počas jeho platnosti?

      Po ukončení platnosti ponuky všetky nevyužité poukazy prepadávajú. Jediná možnosť je obrátiť sa priamo na konkrétneho poskytovateľa ponuky a vždy závisí iba od jeho dobrej vôle čí umožní aspoň čiastočné čerpanie poukazu.

  • Ostatné

    • Neprichádzajú mi od Boomer žiadne maily, čo mám robiť?

      Evidujeme príležitostný problém s doručovaním mailov na niektoré mailové adresy, predovšetkým firemné. Problém je na strane poskytovateľov týchto mailových schránok. Maily väčšinou skončia v spame, respektíve v nevyžiadanej pošte, alebo uviaznu na serveri Vašej mailovej schránky a nie sú doručené vôbec. V takomto prípade si skontrolujte nevyžiadanú poštu.Pokiaľ žiadny mail od nás nenájdete, napíšte nám na podpora@boomer.sk.

    • Ako môžem dostať svoj obchod na Boomer?

      Navštívte našu stránku pre partnerov, vyplňte Vaše údaje a následne Vás budeme kontaktovať.