Čo robiť s vašim kupónom v aktuálnej situácii?

Situácia ohľadom šírenia Koronavírusu na Slovensku a vo svete sa mení doslova z hodiny na hodinu. Absolútne chápeme a podporujeme zodpovedné správanie ľudí voči sebe a svojim najbližším, aby sa nám čo najskôr podarilo dostať situáciu pod kontrolu. Pre všetkých našich zákazníkov, ktorí majú otázky ohľadom využitia svojich dovoleniek a uplatnenia zakúpených kupónov sme stále k dispozícii a všetky podnety sa snažíme vybavovať v čo najkratšom čase. Pripravili sme pre vás blog s najčastejšími otázkami a informáciami, ktorý budeme priebežne aktualizovať.
 

Predlžujeme platnosť kupónov

Za základe tejto mimoriadnej situácie predlžujeme platnosť mnohým ponukám, aby ste si svoje zážiky mohli užiť neskôr. Ak príde k úprave platnosti vášho kupónu, zašleme vám o tom email. Sledujte preto svoju emailovú schránku (nezabudnite si prosím skontrolovať priečinok s Nevyžiadanou poštou alebo Reklamy - niekedy sa správa zvykne zatúlať tam). Informáciu o platnosti kupónu nájdete aj vo svojom konte v sekcii Moje kupóny.
 

Zákaznícka podpora je tu stále pre vás. Kontaktujte nás e-mailom

V súčasnosti sme posilnili našu zákaznícku podporu, aby sa nám podarilo vyriešiť všetky vaše podnety a otázky. Pre najrýchlejśie vybavenie nás prosím kontaktujte priamo emailom na podpora@boomer.sk - e-mailovú komunikáciu vybavujeme priebežne a snažíme sa tak robiť v čo najkratšom možnom čase.
 
Prosíme vás však o pochopenie a trpezlivosť. Štandardná dĺžka vybavenia podnetu sa v súčasnosti môže predĺžiť zo štandardných 24 hodín na niekoľko dní. Prosíme vás preto, aby ste svoje podnety nepísali opakovane. Ku každému e-mailu sa určite dostaneme. Opakované zasielanie rovnakých podnetov má však úplne opačný účinok - takéto zahltenie spomaľuje našu zákaznícku podporu a vybavenie vašich požiadaviek. Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
 

Zákaznícky servis Boomer:
Počas pracovných dní: Pondelok - Štvrtok od 08:00 do 20:00, Piatok od 08:00 do 17:00. Kontaktujte nás prosím na podpora@boomer.sk

 

Mimoriadne opatrenia

Aktualizované

Ústredný krízový štáb na základe výrazne sa zhoršujúcej epidemiologickej situácie na Slovensku navrhol nasledovné opatrenia, ktoré budú platiť od štvrtka 15. 10.2020 (s výnimkou opatrenia týkajúceho sa vzdelávania na stredných školách, to je v platnosti od 12.10.2020.) Na opatreniach sa v súčasnosti pracuje a budú zverejnené po ich sfinalizovaní, najneskôr v stredu 14.10.2020. Všetky informácie pozorne sledujeme, zatiaľ však máme k dispozícií len dostupné vyjadrenia z médií. Náš blog okamžite zaktualizujeme ako bude zverejené oficiálne stanovisko, resp. finálny zoznam opatrení.
 

Opatrenia by mali platiť do času, kým sedemdňový kĺzavý medián nedosiahne hranicu 500.

Dôležité informácie:
• Stránka www.korona.gov.sk informuje o opatreniach, ktoré majú spomaliť nákazu
• Pozrite aktuálne platné hygienické opatrenia
• Odpovede na otázky súvisiace s koronavírusom a nonstop infolinky nájdete na stránkach Úradu verejného zdravotníctva
• Na stránke Ministerstva zahraničných vecí nájdete základné usmernenia

 

Ako postupovať pri odstúpení od kúpy kupónu alebo pri výmene kupónu za kredit?

14 dní od zakúpenia

Od kúpy kupónu je možné odstúpiť v lehote 14 dní od zakúpenia, pokiaľ ešte nebol použitý alebo rezervovaný. Odstúpenie od kúpy je možné uplatniť z e-mailovej adresy z ktorej bol Kupón objednaný na adresu podpora@boomer.sk,  V správe musí byť uvedená ponuka a tiež počet Kupónov, od kúpy ktorých chcete odstúpiť.

Okrem toho máte možnosť priamo vo svojom konte vymeniť kupón za kredit, kde je táto lehota predĺžená na 15 dní. Stačí sa prihlásiť do svojho konta na Boomer.sk, kde v sekcii Moje kupóny nájdete možnosť kupón automaticky vymeniť za kredit. Hodnotu kupónu vám v tomto prípade pripíšeme na účet v kreditoch s ročnou platnosťou.

Pokiaľ ste si kupón už rezervovali u poskytovateľa akcie, odporúčame Vám zrušiť rezerváciu u poskytovateľa akcie a preposlať nám potvrdenú zrušenú rezerváciu na e-mail podpora@boomer.sk.

Ak ste od kúpy kupónu odstúpili v 14-dňovej lehote, ale z dôvodu náporu vám nestihneme odpísať pred jej uplynutím, sumu za kupón vám samozrejme vrátime v plnej výške.
 
Čo ak nemôžem kupón využiť?

Ak svoj kupón do aquaparku či do lyžiarskeho strediska nemôžete využiť, resp. na pobyt nemôžete nastúpiť kvôli aktuálnej mimoriadnej situácii (a uplynula už zákonná 14-dňová lehota na odstúpenie od kúpy kupónu), pri každej takejto ponuke sa snažíme predĺžiť platnosť jej využitia, aby ste si svoje zážitky mohli užiť v neskoršom termíne.
 
Snažíme sa vám vyhovieť a všetky Vaše žiadosti posudzujeme individuálne aj nad rámec dohodnutých obchodných podmienok.


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach: